پکیج تصفیه فاضلاب

پکیج تصفیه فاضلاب سپتیک تانک چربی گیر

پکیج تصفیه فاضلاب

پکیج تصفیه فاضلاب سپتیک تانک چربی گیر

لوله کاروگیت

لوله کاروگیت | لوله فاضلاب پلی اتیلن

لوله کاروگیت ( لوله پلی اتیلن دو جداره )

لوله کاروگیت زهکشی در سایز 110، 125، 160، 200 میلیمتر تک جداره و دو جداره با مقاومت حلقوی SN4 و SN8 بصورت شاخه و یا کلاف مشبک شده عرضه می گردد .

هدف از تولید لوله دو جداره (کاروگیت) افزایش مقاومت و کاهش زبری نسبی می باشد. با توجه به اینکه جریان فاضلاب حاوی مواد جامد می باشد، کاهش زبری نسبی باعث کاهش رسوب گذاری جریان فاضلاب می گردد که این امر به نوبه خود منجر به کاهش هزینه های نگهداری شبکه جمع آوری فاضلاب می گردد. لوله های کاروگیت یا لوله های دوجداره پلی اتیلن به لوله هایی گفته میشوند که شامل دوجداره بیرونی با ظاهر موجدار یا حلقه حلقه  و لایه داخلی صاف و صیقلی میباشند که برای سیالات اسیدی و بازی، شبکه های جمع آوری فاضلاب، شبکه های آبرسانی و پساب های صنعتی بکار برده میشوند. این لوله ها قابلیت تحمل فشارهای داخلی را نداشته (حداکثر 1.5 بار) و به عنوان یک کانال زیرزمینی استفاده میشوند که برای شبکه های ثقلی طراحی شده است. سطح بیرونی حلقه به حلقه این لوله ها دارای استحکام زیادی بوده و تمام فشارهای زیرسطحی و بارهای مرده و زنده وارده از سطح را تحمل میکنند. لوله های کاروگیت بسته به نوع سطح، خاک و فشار وارده به سه دسته  16 و 31.5 و 64 کیلو نیوتنی تقسیم بندی میشوند. این لوله ها دارای تنوع اندازه از سایز 110 تا 3200 میلیمتر بوده و بر اساس استانداردهای DIN16961 و EN13476 و ISR9116 تولید میگردند.

قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن

قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن


سپتیک تانک پلی اتیلن دارای وافل های میباشد که در قیمت سپتیک تانک تاثیر به سزایی دارد این وافل ها دیواره های جدا کننده ای میباشند که معمولا در دید مستقیم ندارند و سازنده ها اغلب در ساخت این وافل ها از مواد کمتری استفاده می کنند تا قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن را کم کند . برای این جهت قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن با دو شرط ضخامت بدنه و ضخامت و جنس وافل تایین می گردد . بدیهی میباشد برای شهرهای پر جمعیت همچون تهران استفاده از وافل های با ضخامت بالا بصرفه بود ولی در شهر های کوچک ارومیه یا تبریز وافل ها می توانند دارای ضخامت کمتری باشند . بدین صورت هزینه راه اندازی نیز کاهش می یابد .



باتشکر - منبع : سپیتک تانک پلی اتین