پکیج تصفیه فاضلاب

پکیج تصفیه فاضلاب سپتیک تانک چربی گیر

پکیج تصفیه فاضلاب

پکیج تصفیه فاضلاب سپتیک تانک چربی گیر

چربی گیر

چربی گیر فاضلاب

لزوم استفاده از چربی گیر در فاضلاب - فاضلاب رستوران ها معمولا دارای مقدار بسیار زیادی روغن , چربی میباشد این چربی ها به مرور در بدنه لوله های فاضلاب و بدنه چاه جذبی چاه فاضلاب جذب می شود . چربی های منفذ های چاه را پر کرده و عملکرد چاه را با مشکل مواجه میکند چاه بعدها هر ماه سر ریز میشود . چربی های لوله های فاضلاب را مسدود کرده و باعث تخریب این لوله ها میگردد .

چربی گیر ها دارای ظرفیت های متفاوتی میباشند - چربی گیر فایبرگلاس عمده نوع ترین چربی گیر برای رستوران ها میباشد . فرمول زیر نیز برای محاسبه ظرفیت چربی گیر رستوران میباشد .


محاسبه ظرفیت چربی گیر رستوران  : In Water = V=m/db

منبع : چربی گیر

چربی گیر


چربی گیر

چربی گیر

چربی گیر دستگاه بسیار قدرتمندی برای گرفتن چربی گیر از فاضلاب میباشد .
چربی گیر ها به دو صورت چربی گیر پلی اتیلن و چربی گیر فایبرگلاس کار می کنند .

چربی گیر به صورت آرام سازی فاضلاب و آب ورودی کار میکند و دارای ونت هوا برای تخلیه برای رستوران ها و آشپزخانه های میباشد .

چربی گیر


شرح فرآیند چربی گیری ساده CPI و API در تصفیه فاضلاب

چربی گیر فایبرگلاس

در روش چربی گیری ساده یا ثقلی، فاضلاب را به مدت نسبتاً طولانی در حوضچه ای نگهداری می کنند، در این صورت ذراتی که وزن مخصوص آن ¬ها کمتر از وزن مخصوص سیال می ¬باشد به سطح حوضچه منتقل و سپس توسط کف روب جمع آوری می شوند. از این روش معمولاً برای شناور سازی روغن های دانه درشت و معلق استفاده می ¬شود.که شامل روش API American Petroleum Institute)) و CPI (Corrugated Plate Interceptor) می¬ باشد.
در طراحی و تصفیه فاضلاب به روش CPI از صفحات مدیا به صورت مورب و با فواصل چند سانتی استفاده می¬ شود. کاربرد این صفحات جداسازی ذرات روغن معلق از بستر فاضلاب می باشد. ذرات روغن به دلیل داشتن دانسیته کم نسبت به مایع بر روی سطح فاضلاب یا پساب شناور خواهند شد و در برخی موارد تلفیق سیستم انعقاد شیمیایی با روش چربی گیری ساده نیز موثر می باشد. مزایای استفاده از سیستم CPI اشغال فضا و هزینه نگهداری کم می باشد. همچنین از آنجایی که هیچ قطعه متحرکی وجود ندارد، بهره¬وری آن بالا خواهد بود.


انتخاب نوع پکیج چربی گیر DAF API CPI در تصفیه فاضلاب

تصاویر چربی گیر آشپزخانه صنعتی

برای دیدن تصاویر به سایت های شها و سایت گریس تراپ مراجعه کنید :

چربی گیر فایبر گلاس فاضلاب

چربی گیرفایبر گلاس

چربی گیر

چربی گیر
چربی گیری به روش صقلی – آرام سازی فاضلاب

چربی_گیر_فاضلاب

 

چربی_گیر_فایبر_گلاس

چربی گیر آشپزخانه فایبر گلاس

سپتیک احسان حدادی

سپتیک تانک پلی اتیلن مخزنی جهت ذخیره موقت فاضلاب به منظور زلال سازی و رقیق سازی فاضلاب می باشد ( پیش تصفیه فاضلاب ) . عملکرد سپتیک تانک پلی اتیلن به روش بی هوازی ( باکتری بی هوازی ) میباشد . سپتیک تانک پلی اتیلن دارای دو مخزن با یک یا دو دیواره جدا کننده تحت عنوان وافل میباشد . سایز لوله ورودی و خروجی سپتیک تانک پلی اتیلن دلخواه میباشد , کارفرما می تواند سایز فلنچ ورودی و خروجی را در نقشه ارسالی تعیین نماید. همچنین سپتیک تانک پلی اتیلن دارای یک ونت هوا میباشد که گازهای تولید شده ای همچون  H2S و Co2  را به بیرون از سپتیک تانک پلی اتیلن هدایت میکند . سپتیک تانک پلی اتیلن ساخت ایران پلی اتیلن دارای استاندارد 8074 میباشند که بر اساس استاندارد DIN 8074 سپتیک تانک پلی اتیلن همانند دیگر مخازن دفنی حداقل 4 نیوتن بار را تحمل کند . همچنین صنایع ایران پلی اتیلن توانایی ساخت سپتیک تانک پلی اتیلن Core less tube  را داراست . از این رو مشتریانی که قصد خرید سپتیک تانک Core Less Tube  را دارند میتوانند با مشاورین مت دپارتمان پشتیبانی فنی سپتیک تانک پلی اتیلن تماس حاصل کنند .

استفاده از کورلس تیوب در  سپتیک تانک پلی اتیلن بفهوم کاهش قیمت تمام شده از طریق کاهش مصرف پلی پروپیلن می باشد.

چربی گیر

چربیگیر پلی اتیلن


چربی های زاید همیشه مشکل ساز بودن شما با دستگاه چربی گیر , تمامی چربی های معلق در آب رو میتونید خارج کنید یا سطوح داخلی رو از گزند چربی ها و روغن های که چسبنده هستند نجات دهید چربی گیر به دو صورت فایبرگلاس اتوماتیک و چربی گیر پلی اتیلن تولید می شود . کلیه ساخت های این دستگاهها بر اساس گونه های آنها متفاوت میباشد .


محاسبه چربی گیر :

چربی گیر به ازای هر لیتر آب محاسبه می شود که تولید فاضلاب کند برای مثال هر پرس غذا دو لیتر آب برای پخت پز و شستشو نیاز دارد ! برای هر 300 پرس غذا یک متر مکعب آب نیاز هست که می توان محاسبه کرد حجم چربی گیر برابر 1 متر مکعب خواهد شد .


چربی گیر پلی اتیلن در سایت صنایع شها موجود میباشد .