پکیج تصفیه فاضلاب

پکیج تصفیه فاضلاب سپتیک تانک چربی گیر

پکیج تصفیه فاضلاب

پکیج تصفیه فاضلاب سپتیک تانک چربی گیر

سپتیک تانک تهران

سپتیک تانک در تهران

خرید سپتیک تانک

خرید سپتیک فاضلاب


سپتیک تانک یا سپتیک فاضلاب یکی از دستگهاههای پر مصرف در سازمان ها و مجتمع ها میباشد . خرید این دستگاه با توجه به تعداد مشترکین ساختمان محاسبه میگردد . گاهی یک مجتمع تجاری با 100 واحد نیاز به یک سپتیک تانک 20 متر مکعبی دارد و گاهی یک مجتمع آپارتمانی با 100 واحد نیاز به سپتیک تانک 50 متر مکعبی دارد دلیل واضح میباشد . مجتمع های تجاری عمدتا بین ساعات کاری و معمولا بدون استحمام بالا میباشند .


نحوه محاسبه سپتیک تانک و ظرفیت سپتیک فاضلاب بدین صورت می باشد که وقتی مخزن فاضلاب که به آن سپتیک تانک اطلاق می گردد ؛  مشتریان را دچار سر در گمی میکند زیرا مهترین بخش اعتماد مشتری به شرکت سازنده سپتیک از بین میرود و مشتری در انتخاب یک سپتیک تانک 20 متر مکعبی یا یک سپتیک 50 هزار لیتری می ماند . مشکل از اینجا شروع شده و مشتری سر در گم میشود .


مشتریان خصوصی با اعتماد به شرکت های سازنده سپتیک معمولا خرید خود را نهایی میکنند اما بعضی از شرکت های همکار در این حوزه به طبع و سرشت ایرانی که معمولا با اما اگر های بی موردی سعی در پیچاندن و تخفیف گرفتن از شرکت سازنده دارند . بازار را ناملایم کرده و تولید کننده را مجبور به تولید مخازنی میکنند که از ابتدا بنای علمی و عملی نداشته و صرفا جهت سود آوری بعضی شرکت ها بوده .


ما شرکت صنایع شها هستیم !

با کارشناسان مجرب در حوزه تصفیه فاضلاب و تصفیه آب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.