پکیج تصفیه فاضلاب

پکیج تصفیه فاضلاب سپتیک تانک چربی گیر

پکیج تصفیه فاضلاب

پکیج تصفیه فاضلاب سپتیک تانک چربی گیر

سپتیک تانک پلی اتیلن فاضلاب

سپتیک تانک پلی اتیلن منبع مخزن گونه ای  جهت ذخیره فاضلاب به منظور زلال سازی و رقیق سازی فاضلاب می باشد .


( پیش تصفیه فاضلاب ) . عملکرد سپتیک تانک پلی اتیلن به روش بی هوازی ( باکتری بی هوازی ) میباشد . سپتیک تانک پلی اتیلن دارای دو مخزن با یک یا دو دیواره جدا کننده تحت عنوان وافل میباشد . سایز لوله ورودی و خروجی سپتیک تانک پلی اتیلن دلخواه میباشد , کارفرما می تواند سایز فلنچ ورودی و خروجی را در نقشه ارسالی تعیین نماید. همچنین سپتیک تانک پلی اتیلن دارای یک ونت هوا میباشد که گازهای تولید شده ای همچون H2S و Co2  را به بیرون از سپتیک تانک پلی اتیلن هدایت میکند . سپتیک تانک پلی اتیلن ساخت ایران پلی اتیلن دارای استاندارد 8074 میباشند که بر اساس استاندارد DIN 8074 سپتیک تانک پلی اتیلن همانند دیگر مخازن دفنی حداقل 4 نیوتن بار را تحمل کند . همچنین صنایع ایران پلی اتیلن توانایی ساخت سپتیک تانک پلی اتیلن Core less tube  را داراست . از این رو مشتریانی که قصد خرید سپتیک تانک Core Less Tube  را دارند میتوانند با مشاورین مت دپارتمان پشتیبانی فنی سپتیک تانک پلی اتیلن تماس حاصل کنند .

ساختار یک سپتیک تانک پلی اتیلن

ساختار یک  سپتیک تانک پلی اتیلن

  1. مخزن اولیه ( Early Cases )
  2. مخزن ثانویه (Secondary  Cases )
  3. دیوار جدا کننده ( Spacers Part )
  4. شیار لوله های ورودی و خروجی ( Input groove )
  5. ونت هوا ( vent output )

خرید سپتیک تانک

سپتیک تانک فاضلاب

سپتیک تانک ها در جهت کنترل ورود جامدات و چربی ها و روغن های  معلق سفت در فاضلاب خروجی سازمان ها , رستوران ها , مجتمع های تجاری و گردشگری و .. غیره کاربرد دارند . سپتیک تانک پلی اتیلن عمده ترین مصرف را بین سپتیک تانک های دیگر دارد . سپتیک تانک در سه جنس سپتیک تانک پلی اتیلن , سپتیک تانک بتنی , سپتیک تانک فایبرگلاس تولید می گردد . سپتیک تانک فاضلاب یک سیستم پیش تصفیه نیز طلقی می گردد . بدین سان یکی از با صرفه ترین روش های پیش تصفیه فاضلاب میباشد . که قبل از پکیج تصفیه فاضلاب انسانی استفاده می گردد . پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی در نیز مستلزم استفاده از چنین مخزن های نمی باشد زیرا عملا در فرایند سازی هم زیستی بیولوژیکی چرخه هوا دهی در ساخت پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی دخیل نمی باشد .


سپتیک تانک ها وسیله های مخزن مانندی هستند که جهت کاهش بار فاضلاب و کاهش حجم جامدات فاضلاب استفاده میگردد . فاضلاب چندین واحد مسکونی وارد یک سپتیک کوچک و کم حجم می شود سپس عملکرد لجن فعال سپتیک با افزایش گاز و دما شروع میگردد در مدت کمتر از چند ده ساعت لجن روی فاضلاب تشکیل میگردد و باعث کاهش غلظت مایعات چسبنده و روغن میگردد . سپس بدلیل افزایش رشد , لجن ها شروع به خودخوری مکنند تا به پساب لجنی مایع تولید شود در این مرحله آبی رقیق و بدون جامدات از سپتیک تانک پلی اتیلن خارج و به شبکه اکو شهری وارد میگردد . سپتیک تانک عمدتا به دو حالت بتنی و پلی اتیلنی ساخته می گردد .


سپتیک تانک در سازه های بتنی و پلی اتیلنی ساخته می شود کمتر دیده شده که سپتیک تانک از جنس بتن در 30 سال دچار تخریب شده باشد . آنچه که در محاسبه عمر مفید یک سپتیک تانک موثر میباشد , کیفیت جنس استفاده شده و رانش زمین میباشد گاه رانش و زلزله ساختمان سپتیک تانک را دچار ایراد می کند . حتی سپتیک تانک های با ابعاد کوچک نیز تمحل بار یک زلزله 5 ریشتری را هم ندارند .

دانشجویان عمرانی که این متن را مطالعه می کنند لطفا بدون در نظر گرفتن بار علمی از این مقال استفاده ننمایند .





باتشکر

سپتیک تانک

سپتیک تانک مشهد

مشتریانی که قصد خرید سپتیک تانک پلی اتیلن در مشهد را دارند با شماره های وب سایت شها به آدرس http://shaha.ir  مراجعه فرمایند .

مشهد یکی از بزگترین مصرف کنندگان سپتیک تانک پلی اتیلن میباشد . سپتیک تانک در مشهد و سپتیک تانک پلی اتیلن در مشهد را از شرکت ایران پلی اتیلن تهییه فرمایید .


سپتیک تانک فاضلاب و تاثیر آن بر انگلهای فاضلاب

آیا سپتیک تانک فاضلاب انگلهای فاضلاب را از بین میبرد؟

سپتیک تانک فاضلاب تحت عنوان ساده ترین وسیله تصفیه و تجزیه فاضلاب در اکثر نقاط جهان در حال استفاده است. سوال مهم در خصوص سپتیک تانک فاضلاب میزان تاثیر دستگاه سپتیک بر آلودگی هایی همچون انگلها میباشد. در حالت کلی باکتری بی هوازی درون سپتیک تانک فاضلاب توان تجزیه و از بین بردن کرمها و انگلهای درون سپتیک تانک فاضلاب را ندارند. جهت از بین بردن انگلها می بایست باکتری های هوازی تولید و پرورش یابد که این موضوع از طریق بلوئر و دیفیوزر امکان پذیر است.

در حقیقت سپتیک تانک فاضلاب در مشهد تنها می تواند جامدات فاضلاب را تبدیل به فاضلاب مایع نماید.

نهایتا اینکه آب خروجی از {سپتیک تانک فاضلاب} بدلیل وجود انگل حتما میبایست به چاه جذبی هدایت شود.

سپتیک تانک صنایع گریس ترپ

سپتیک تانک صنایع  (سپتیک تانک پلی اتیلن) گریس ترپ


قیمت به روز و تحویل به روز سپتیک تانک پلی اتیلن


لیست ادوات و تجهیزات مورد نیاز برای پیش تصفیه آب

- سپتیک تانک پلی اتیلن

- فلنج ورودی 10 اینچ

- فلنج فلزی خروجی 10 اینج

- بست فلزی پوش

- پوشفیت برنجی ساز 14

- درب دریچخ بازدید از جنس پلی اتیلن

- پایه های نگهدارنده از جنس پلی اتیلن

- ونت و فلنچ خروجی هوا

- محفظه بازدید


منبع : سپتیک تانک پلی اتیلن